torsdag 14 juni 2012

Torsdag.......

Idag har jag fixat lite trädgården! Jag tycker att det är så himla rogivande att
pyssla om o ändra....
Senare på kvällen skjutsade
jag in sonen till sina kompisar i stan......så ikväll ligger man vaken till
han kommer hem! Han lovade att det inte skulle bli så sent men jag är alltid orolig att det ska hända något!!!

Vissa kvällar fastnar man vid datorn & hittar otroliga bilder på vackra hem.....
Bilderna nedan är från majascottage.com

Hoppas ni haft en bra dag

Kram
Lena

3 kommentarer:

  1. Snyggt!

    Förstår precis känslan av att vara orolig...vår son är i Grekland och jag kan inte slappna av!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lotta!! Rasmus kom hem precis den tiden han lovade som lilla mamma.....somnade gott !!!
      Kram & trevlig helg

      Radera
    2. Lotta!! Rasmus kom hem precis den tiden han lovade som lilla mamma.....somnade gott !!!
      Kram & trevlig helg

      Radera