fredag 24 augusti 2012

Fredag........

Idag har jag gjort ett besök i en härlig antikaffär som ligger i närheten av där vi bor. Dom som äger butiken har tyvärr sålt & en ny familj flyttar in i herrgården & öppnar en ny butik, hoppas att det blir lika mysigt......

Sitter just nu helt solo med ett glas vitt från Moberg Colletion.....
Mannen & Emma har fyllt ett släp med saker som hon ska sälja på loppis i morgon i närheten av landet......jag åker
dit i morgon!
Rasmus har åkt in till stan med sina kompisar.....
I morgon ska han ha killmiddag här hemma hos oss, spännande eftersom han inte är den bästa kocken men det blir säkert bra! Detta är anledningen till att jag inte får stanna hemma....hm!

Trevlig helg!

Kram
Lena

1 kommentar:

  1. Vad mycket fint!! Massor som jag vill ha ;)

    Så känner jag igen det där att man måste hålla sig borta när ungdomarna har middag :-)

    Ha en härlig helg Lena!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera