söndag 5 augusti 2012

Söndag.....

Hej hopp!
Idag har jag gått i min pyjamas tills nu, härligt & bara ta det lugnt.
Satt ute i minst en timme & åt frukost & plockade lite bland blommorna.

Idag ska jag inte lämna hemmet, så himla skönt efter att vi har vart på resande fot i nästan fyra veckor......

Ikväll ska vi grilla kyckling & lite goda såser & andra goda tillbehör......

Ha det så gott!


Kram
Lena

Bilderna...,
Hittade en gullig butik i Gnesta, Laura & Otto som både säljer kläder & inredning.....passar mig perfekt med den blandningen.
Köpte en söt blus & en god parfym...
Handlade tidigare i en butik på Gotland ,Kust Nära,en av mina favvo body lotions Crabtree & Evelyn, som har olika dofter........köpte citron med honung & koriander......mmmm!!!
Handlade även några ringar & armband som passar bra när man är lite brun...

3 kommentarer:

  1. Tänk att det är så kul med shopping, det finns ju så mycket fina saker man bara vill ha:)

    SvaraRadera
  2. Perfekt dag!! Så skönt att ta det lugnt <3

    Jättefina bilder med en massa snyggt

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Same here...laaaat dag. Härliga bilder .
    Kram Eva

    SvaraRadera