måndag 10 september 2012

Måndag......

Oj va tiden rusar iväg!!
Hösten börjar att ta tag i blommor& träd!

I helgen har vi bara haft det mysigt, shoppat lite, handlat god mat & vart hos min svärmor på middag som firade sin födelsedag.

Igår satt jag & tittade på alla bilder som ligger sparade i mobilen & hittade några bilder som jag tog på min tatuering som jag hade tänkt att visa i tidigare inlägg.
Jag är ingen person som gillar stora & många tatueringar. Min man bokade en tid till mig för ett antal år sedan & det resulterade i mina barns namn.....

Ha en fortsatt härlig måndag
Kram
Lena

4 kommentarer:

  1. Vad fint med dina barns namn som en tatuering:) Håller med, jag gillar också diskreta tatueringar, men ibland kan det faktiskt vara snyggt med en större variant också av "rätt" motiv på "rätt" person:) Jättefint armband också, läckert!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag håller med visst är det snyggt med större tatueringar. Jag hade beslutsångest i flera månader.......

      Kram & tack för att du tittade in till mig
      Lena

      Radera
  2. Fint Lena! Vi pratade just om tatueringar idag till middagen...yngsta dottern vill göra en eller två. Jag tyckte hon skulle skriva mamma...haha ;)

    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det vore fint, ha ha!!
      Tack för alla dina gulliga kommentarer, jag blir jätteglad !
      Kram

      Radera