torsdag 13 september 2012

Torsdag.......

En dags vila & lite värktabletter & jag känner mig mycket bättre, SKÖNT!!!

Igår när jag satt vid datorn & tittade på allt möjligt & hittade en del vackra hästbilder, oj va jag önskade att jag började rida när jag var liten ! Jag valde dansen istället vilket jag älskade! Jag började med dansen när jag var sex år & slutade när jag gick andra året på gymnasiet.......många härliga minnen från den tiden!
Emma började rida när hon var åtta
eller nio år men slutade efter ett år....
Hon valde andra aktiviteter istället!

Bilderna jag visar är på min systers två gulliga barn & deras hästar......

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre!!

    Vackra bilder. Jag har ridit då och då. Lusten har funnits där men inte alltid självförtroendet.

    KRAM

    SvaraRadera