onsdag 17 april 2013

Onsdag......

Nej nu måste jag försöka komma igång med lite med bloggande.....
Jag har inte haft någon inspiration eller tid, så nu får jag iallafall försöka....

Jag hoppas att allt är bra med er andra och visst är det skönt nu när det äntligen börjar bli lite vår.....

Längtar efter att få börja fixa lite ute i trädgården.
Plocka bort alla vinterkläder......
Det är alltid lika roligt att köpa lite nya kläder.....skor.....väska....lite snygga smycken, ja ni förstår....

Nej nu är det dags att släcka ner & sova !

Ha det så bra!

Kram
Lena


Lite inspirationsbilder på smycken......





















4 kommentarer:

  1. Otroligt snygga armband.. och klocka.. Vill ha.
    Just nu är jag mer guld person än silver. Ändrat mig där.
    Snyggt! Snyggt!
    Kram på Dig.
    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det snygga smycken & klockor !!

      Kram
      Lena

      Radera
  2. Snyggt!

    Blir glad att du skriver igen.

    Ha en fin helg

    KRAM

    SvaraRadera