torsdag 8 augusti 2013

Regnig torsdag....

Hej hopp!!
Jag tror minsann att det var ett tag sedan!
Sommaren rusar iväg & snart har vi höstmörkret här men inte mig emot....älskar att få tända en massa ljus & laga lite god höstig mat!

Har fortfarande kvar några semesterdagar, så jag passar på att ta det lite lugnt & pyssla lite i trädgården......plantera lite nytt!
Idag la jag mig i hängmattan & läste lite nya magasin......inte helt fel!

Våran semester,
har vi hängt på landet & hälsat på mina föräldrar i Dalarna & förra veckan var i Grekland, Parga. Älskar Grekland, deras mat & trevliga människor! Det var första gången vi var i Parga, en otroligt mysig liten stad!
Vi åkte bl.a. en båttur med bad & snorkelstopp på Paxos & Antipaxos, vattnet så otroligt vackert.....skulle kunna ligga i vattnet i flera timmar!

Nej nu ska jag slänga upp benen på stolen (sitter i köket ) & titta på Ernst!

Ha en mysig torsdag....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar