måndag 26 november 2012

Måndag.......



Igår blev vi med gran....kungsgran!! Mannen och jag skrattade i bilen och konstaterade att det var första året vi handlat julgran en hel månad före julafton. Nu står den ute på vår baksida och väntar snällt på att få komma in i huset om några veckor......
Jag försöker alltid hitta en riktig Kalle Anka gran så kungsgran blir det varje år men inte alltid så lik en Kalle gran......
I år blir det kanske vitt & lite silverpynt men samtidigt tycker jag om det röda som ger en värme till granen, vi får se.......

Nu till helgen är det äntligen första advent.......julmarknad......glögg......mys!!




Det vore roligt och höra vad ni ska göra i helgen........


Ha en härlig vecka!

Kram
Lena

1 kommentar:

  1. Kungsgran är jättevackra! Underbart.

    Vi spelar julmusik nu och kommer i stämning....härligt tycker jag.

    Vad mysigt med julmarknad och glögg!!!

    Jag ska fixa mossa idag ;)

    kram!
    Lotta

    SvaraRadera