tisdag 6 november 2012

Tisdag......

Tänk va tiden bara rusar iväg, man vill hinna med så mycket....men men!
Snart har vi första advent och allt mys, glögg, pepparkakor goda ostar kanske träffa vänner och släkt. Jag bestämmer varje år att vi ska bjuda in vänner men det blir inte alltid som man tänkt sig, så i år måste jag bestämma mig i tid att boka ett datum så att alla kan boka in sig i sina kalendrar, fortsättning följer med det!

Igår betsämde jag mig för att rensa bilder i min kamera som jag använder allt för sällan....jag hittade några bilder på en blomma som jag fotar VÄLDIGT ofta...hihi
Många suddiga bilder blir det när jag inte använder blixten inomhus,så det blir papperskorgen för dessa....

Jag har bestämt mig för att boka in mig på en lättare kurs i fotografering och eventuellt gå en floristutbildning, vilket jag har tänkt på länge men aldrig riktigt slagit till....
Man kommer till ett stadie i livet då man börja tänka på vad vill jag verkligen göra innan det är försent. Det kanske finns många av er där ute som känner på samma sätt!?

Nej nu ska jag rusa vidare!

Ha en forsatt bra dag

Kram
Lena




2 kommentarer:

  1. Det tycker jag låter som en verkligt bra idé. Jag bestämde mig för ett år sedan att göra sånt jag vill och tycker är kul. Jag lärde mig fotografering (mycket på egen hand) och gick nyligen en kurs i det. Man lever bara en gång =)
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ta en kurs! Skulle jag också vilja göra.

    Tycker om dina bilder!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera