torsdag 22 november 2012

Torsdag

                             
Tända ljus i mörkret och få den där härliga känslan och längta till jul........det är vad jag gör mörka dagar som denna........

 

Jag antar att det är många där ute som längtar efter lite snö som lyser upp vintermörkret........det gör jag!


I helgen ska jag försöka fixa lite inför första advent......julstjärnor, lite mysiga planteringar och kanske om vi hinner mysa till det lite ute med belysning och tallris....


Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på en favorit serie Revenge.........


Ha nu en fortsatt mysig kväll & tänd lite ljus.......

Kram
Lena



1 kommentar:

  1. Mysigt med ljus! Det har vi här med...

    Revenge ser jag också. Puh, kommer saker o ting någonsin ordna upp sig där? Det lurar alltid någon intrig runt hörnet ;)

    Kram!

    SvaraRadera