måndag 14 januari 2013

Måndag.......

Måndag och ny vecka!!
Jag hoppas att ni haft en långa och härlig helg!
Här hemma har vi firat våran älskling Emma som fyllt sexton år......
Jag tittar på henne och kan inte riktigt förstå att hon redan blivit så stor......min lilla filur som sprang omkring här i huset och som ett litet yrväder. När hon var tre år hade hon världens gulligaste lockar men av någon anledning ville hon testa saxen.....När detta hände var hon på övervåningen och jag tyckte att det var lite väl tyst, ropade och hon tittade på mig men höll händerna runt sitt lilla huvud o vips för där fanns inga lockar kvar! Idag kan man skratta åt det......
I helgen har hon vart ute och övningskört med sin pappa, lite läskigt men men....

Något helt annat.....
Nu efter alla helger och middagar är det nog dags att äta något lite nyttigare och ta tag i träningen! Mycket frukt och goda sallader.....

Nu ska jag ut i solen på en lång promenad


Ha en bra dag!

Kram
Lena


Finns på Instagram
Housefifteen






2 kommentarer:

  1. Grattis till er sweet 16!

    Ja, tiden rusar det är verkligen inte klokt. Svisch säger det.

    Jättesöt bild!


    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta!
    Jag blir alltid lika glad för dina inlägg

    Kram

    SvaraRadera