tisdag 22 januari 2013

Tisdag.....

Har precis tittat på Bygglov, vilket jag tycker är ett av de bättre svenska bygg & inredningsprogram i tv.
Tänk va roligt att få åka hem till andra och bygga & styla om........

Idag har vi haft en sjuk liten Emma hemma
, hostig & febrig! Det är lite mysigt att få pyssla om henne lite extra med frukost o fika o lunch på sängen!!

Jag smet iväg en stund och tog en snabb promenad, helt otroligt vackert ute......sol, snö.....sådär helt underbart !

Nu ska jag krypa upp i soffan med ett kopp te och en bok skriven av Thich Nhat Hanh, Mindfulness ögonblickens under.
Vi får se om jag kan få lite inspiration om att vara närvarande i nuet!

Ha de gott!

Kram
Lena







2 kommentarer:

  1. Tack gulliga för att du tittade på mina headers! Vi får se vad det blir...;)

    Hoppas Emma mår bättre snart. Mysigt att få pyssla om!

    Vädret ni haft ni ser sagolikt ut!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är så vackert ute nu, verkligen.
    Kram Jannike

    SvaraRadera