tisdag 15 januari 2013

Tisdag......

Idag har det snöat hela dagen och under hela natten! Jag älskar snö, det blir ett härligt lugn och allt känns frisk och fräscht i luften......
Det finns vissa problem med mycket snö bla om man inte har ställt i bilen i garaget, ja ni förstår!

Här hemma har jag en magsjuk man, vill inte bli sjuk! Vi håller tummarna!

Idag är det tydligen tulpanens dag, det finns så otroligt många olika sorter......
Längtar till våren då man får se resultatet av alla nya lökar jag planterade i höstas.

Nu ska jag fixa lite middag, det blir något med kyckling och en god sallad.....

Kram till er alla!
Lena









1 kommentar:

  1. Oj,massor av snö!

    Håller tummarna att du inte blir sjuk också. Magbesvär är...inte roligt!

    Längtar efter tulpanlökar jag med.

    Kram!

    SvaraRadera