fredag 7 december 2012

Fredag......

Sitter just nu i soffan och tittar på Ett perfekt mord med Gwyneth Paltrow och Michael Douglas....två av mina favorit skådisar. Jag tror jag har sett filmen fem gånger, lika bra varje gång !


Tidigare idag har jag städat hela huset, tvättat och handlat mat och lite gott vin till kvällen.....
Idag blev det hemgjord pizza.....använder alltid Leilas degrecept.

På söndag har jag planerat att gå på Zetas julmarknad......

Nej nu ska jag fortsätta mysa.....

Ha nu en mysig fredagskväll

Kram
Lena










1 kommentar:

  1. Å, Lena...vill hänga med dig till Zetas! Nästa år kanske, om jag är i stan ;)

    Gillar filmen du tittar på! Det är en scen från Egyptiska avdelningen på The Met om jag inte minns fel. Gillar båda två jättemycket!

    Ha en underbar helg!

    kram
    Lotta

    SvaraRadera