måndag 10 december 2012

Måndag......

Måndag och en ny härlig vecka och här har vi ett underbart vinterväder........

Igår blev det en liten tripp till Zetas julmarknad, ville ha allt men men!!

Gulliga Victoria Skoglund och hennes personal är alltid lika trevliga!
Det var lite roligt att männen stod i hörnen och drack glögg och flickvännerna,
fruarna shoppade och bara njöt av den härliga atmosfären.....hihi!!

Jag köpte några vackra julkulor och
nya hyacinter och kransris som ska bli en krans till bordet eller dörren....
Planterade hyacinterna när jag kom hem, alltid lika roligt! Kransen ska jag om jag hinner fixa ikväll...,,

Nej nu ska jag fortsätta med dagen!

Kram
Lena













1 kommentar:

  1. Vad roligt att du kom dit!! Jättefint. Roligt att du tog så många bilder. Jag njuter

    Kram!
    Lotta

    SvaraRadera