lördag 8 december 2012

Söndag.......

Tänk att det redan är andra advent.......
tända andra ljuset & dricka lite glögg, igen!!! Idag har jag planerat att åka till Zetas julmarknad men jag verkar inte få med mig någon, ska försöka lura med mig dottern.....lite svårt att väcka en tonåring!

Mannen ska jaga idag och Rasmus ska vara med sin gulliga flickvän.....

Igår hade vi ett helt underbart väder, solen sken och det glittrade sådär magiskt i snön......
Jag och mannen tog en promenad och efter det satte vi och på ett litet mysigt fik och åt lite lunch.

Nej nu måste jag kliva ur den varma sängen och tända lite ljus och laga lite frukost.....

Ha nu en härlig andra advent......


Kram
Lena



















1 kommentar:

  1. Så vackert ni har det! Hoppas du kommer till Zetas...hade ju gärna hängt med ;)

    Kram!

    SvaraRadera