onsdag 12 december 2012

Torsdag.......

Idag har vi redan lucia......inga gulliga lucior och stjärngossar som sjunger här hemma...... Det är något man saknar när barnen blir större! Det kanske blir en tur till det lokala luciafirandet i kyrkan ikväll!

Igår efter middagen tog jag en lång kvällspromenad.......
Det är så himla mysigt att gå omkring och titta på alla vackra fönster när det är pyntade med julstjärnor, lyktor och ljusslingor som lyser upp i snön....mysigt!
Sen finns det vissa som tar i med utsmyckningen LITE extra!!

Väl hemma efter promenaden bakade jag Leilas goda kakor och doften av kanel, kardemumma spred sig i huset.
Satt mig vid köksbordet med glas vin och hade det ganska bra!

Ha en härlig lucia !

Kram
Lena















4 kommentarer:

  1. Visst är det fint när det pyntat. Jag njuter av att se hur det är fixat i trädgårdarna.

    Ja, nu när barnen är större blir det inget Luciauppvaktande längre. Svt play för mig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härliga vinter bilder.
    Tack för söt kommentar. Ja jag tog en paus ett tag.
    Men nu är jag igång igen...��
    Kram kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. ...vill kika in här och önska dig och familjen en God Jul!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År Lena!!!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera