torsdag 6 december 2012

Torsdag........

                            

Herregud.......vilket väder vi hade i går! 
Jag bestämde mig för att stanna hemma och det ångrar jag inte med tanke på alla bilar som satt fast på alla möjliga platser.....
Tog fram kameran & fotade på all snö.......
                                                                                     
En snöig lampa......

Översnöad korg.......

























När man ser all snö längtar jag till fjällen......älskar att åka skidor. Tänk när man står där i backen och tittar ut över fjället och solen skiner, det är för mig avkoppling.......                                                                                                                           
En frusen liten fågel som sitter i trädet & äter på alla kvarglömda äpplen....




Vilken tur att man kan sitta inne och mysa med lite glögg och ljus och titta ut på all snö som yr där ute......


























Jag antar att ni är fler som kämpat sig ut för att komma fram till sina arbeten,dagis,skolor, möten.......

Nu håller vi tummarna att snön ligger kvar fram till jul så att tomten kan åka sin sin släde......


Ha nu en fortsatt härlig vecka......

Kram
Lena

2 kommentarer:

  1. Ja vad mysigt med all snö.
    Vi håller tummarna att det inte blir nån blask slask.
    Kallt och vitt. Härligt.
    Fina bilder du bjuder på.
    Kram vännen.

    SvaraRadera
  2. Här i USA hade allt varit stängt!

    Vad fint bilder du tagit Lena!

    Be safe out there

    xx

    SvaraRadera